top of page
Pojke med maskintyp

HITTA KÄRNAN I DIN KOMMUNIKATION

I alla tider har vi kommunicerat och gjort val med hjärtat snarare än tanken. Kommunikation som berör och når fram och gör skillnad hos mottagaren. 
 

Första steget för att utveckla varumärket är att analysera identitet, unika egenskaper och värden för att hitta en tydlig röd tråd i kommunikationen. Starka varumärken byggs inifrån och ut. Nutidens kunder, konsumenter och medarbetare kräver transparens, vilket ställer krav på trovärdighet och handlingskraft. 


Telegrafhuset kommunikationsbyrå drivs av mig, Sofie Örnvinsson. Jag är specialiserad på storytelling och strategisk kommunikation med en bred erfarenhet av varumärkesutveckling i företag och idéburna organisationer.


Jag kan hjälpa dig att hitta dina kärnvärden och den röda tråden i din kommunikation, oavsett om det handlar om kampanjer, grafiska produktioner, event, innehåll till sociala medier eller debattartiklar. 

Kommunikation ska göra skillnad.

BOKA UTBILDNING

En spark där bak eller en hel verktygslåda för ett starkt varumärke.

lampa-storytelling.png

BOKA KONSULTHJÄLP

Extra händer eller ett bollplank för att forma strategier som skapar resultat.

bottom of page