top of page
vintage-bus-2021-09-01-22-06-41-utc_edited.jpg

VÄGEN TILL ETT FRAMGÅNGSRIKT VARUMÄRKE

BOKA TID FÖR INSPIRATION OCH RÅDGIVNING

Livet som företagare (och människa) kan vara tufft och helt fantastiskt, ibland på samma gång. Det finns alltid anledningar till att saker blir som det blir. Två av dem är pengar och tid. Resten är ett hopkok av livet och världen; ett hus som skulle byggas, en kärlek som tog slut, några som slutade och en pandemi fylld av utmaningar. Smink kan hjälpa, men bara för stunden.

 

Det kan låta flummigt, men tydliga värderingar vad du vill är grejen för långvarig framgång. Att bygga ett starkt varumärke går inte över en natt. Det pågår varje dag, till och med när du sover. Det handlar om så mycket mer än att du skaffat en logotyp och finns på Facebook. Det är vad du gör och andra berättar om ditt företag.  

Nutidens kunder, konsumenter och medarbetare kräver allt mer transparens, vilket också ställer krav på företagens trovärdighet och handlingskraft. Varumärket är centralt i en verksamhet och ska ligga till grund för det som sker och planeras framåt. Målet är att få fördjupade kunskaper och insikter som kan leda till ett starkare varumärke, hållbara och lönsamma affärer. 

Kanske är du nybliven företagare eller kanske har du förverkligat affärsidéer under en länge period. Av egen erfarenhet och hundratals konsulttimmar med företagare, vet jag att det är guld värt att bolla sina tankar, önskemål och utmaningar för att komma framåt.

 

Före mötet får du ett antal frågor att fundera över kopplade till din verksamhet. Dina svar blir grunden för vårt samtal. Antingen ser vi mer till helheten eller så fördjupar vi oss i en mindre del kopplat till ditt varumärke, grafisk identitet eller marknadsinsatser. Upplägget skräddarsys efter dina unika förutsättningar och önskemål.


Rådgivningsmöten hålls främst digitalt och kan bokas var för sig eller flera i ett paket. För bokning och offert kontakta mig!
 

BOKA UTBILDNING

En spark där bak eller en hel verktygslåda för ett starkt varumärke.

bottom of page